دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

آموزش تصویری حذف اکانت تانگو

 

 

 

 مسنجر تانگو یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار ارتباطی می باشد که امکان ارسال پیام متنی ، برقراری تماس صوتی و تصویری ، مشاهده کاربران اطراف و … را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما در صورتی که از امکانات این برنامه ناراضی هستید و تصمیم به حذف کامل اکانت Tango خود گرفته اید در ادامه با همراه باشید.

 
آموزش تصویری حذف اکانت تانگو – Tango

پروسه حذف اکانت تانگو بسیار ساده می باشد.اما امکان حذف اکانت از درون خود مسنجر Tango وجود ندارد و شما برای حذف اکانت می بایست به خود وب سایت تانگو مراجعه کنید.

در مرحله اول ابتدا به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://support.tango.me/entries/23534011-How-do-I-delete-my-Tango-account

پس از باز شدن آدرس بالا، یک فرم برای شما نمایش خواهد داد که شما باید مطابق تصاویر زیر و توضیحات داده شده فرم را تکمیل کنید.

(به دلیل طولانی بود فرم، عکس های آموزش را به صورت تکه تکه قرار داده ایم)

 

bolet_bg در قسمت Phone Number شماره موبایل خود را به همراه +۹۸ (کد ایران) وارد نمایید.

bolet_bg در قسمت Full Name نام و نام خانوادگی خود در برنامه را وارد کنید.

bolet_bg در قسمت Email Address نیز می توانید ایمیل وارد شده در هنگام ثبت نام را وارد کنید البته این قسمت الزامی نیست.

bolet_bg در قسمت Country نیز کشور ایران را انتخاب کنید.

 

تانگو

 

در ادامه شما می بایست برای سوالات پرسیده شده یک گزینه را انتخاب کنید:
bolet_bg در قسمت What's making you leave Tango دلیل ترک مسنجر تانگو را انتخاب کنید.

bolet_bg در قسمت What did you use Tango for دلیل استفاده از تانگو در انتخاب کنید.

bolet_bg در قسمت What's your Gender جنسیت خود را انتخاب کنید.

 

پاک کردن تانگو

 

bolet_bg در قسمت After this account deletion, which app are you likely to use تانگو از شما می پرسد که پس از حذف اکانت، کدام مسنجر دیگر را قصد دارید استفاده کنید.

bolet_bg در قسمت How can we improve Tango for you شما می توانید نظر خود را برای بهبود برنامه تانگو بنویسید.البته این قسمت اجباری نیست

 

پاک کردن تانگو

 

در مرحله آخر فرم بر روی گزینه Submit کلیک کنید.

هنوز فرآیند حذف اکانت به طور کامل تمام نشده است.پس از کلیک بر روی گزینه Submit پیام زیر برای شما نمایش داده می شود که معنی آن متن زیر می باشد:

اکانت شما حداکثر تا ۷۲ ساعت دیگر به طور کامل حذف خواهد شد. اما ابتدا می بایست برنامه تانگو را از روی گوشی خود حذف کرده و سپس گوشی خود را ریستارت (روشن خاموش) کنید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود آخرین ورژن مرورگر قوی اپرا مینی

 

 

 

Opera Mini سریع ترین مرورگر اندروید جهان است. این برای استفاده آسان ، امن و قابل تنظیم برای تمام نیازهای مرور اینترنت شما می باشد. ✔ مرور’گر سریع: باز کردن سریع صفحات وب با محتوای سنگین با بارگذاری تصاویر و گرافیک قراوان. با فشرده سازی داده ها در این مرورگر می توانید سریع تر  دانلود های خود را به پایان برسانید و…از نظر محیط، استفاده از این مرورگر بسیار آسان می باشد و می توانید خیلی راحت و با سرعت بالا آن را اجرا کنید. از نظر صرفه جویی در هزینه، اپرا تا بیش از ۹۰% با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های فشرده سازی، هزینه اینترنت شما را کاهش می دهد. استفاده از تمامی امکانات این برنامه کاملا رایگان می باشد. از ویژگی های این برنامه بالا بودن سرعت نوشتن آدرس سایت و قابلیت ثبت در لیست علاقه مندی ها، باز کردن نامحدود تب و صفحات هوشمند، ترجمه صفحات وب، خواندن آسان و استاندارد صفحه ها و … می باشد.این برنامه را باحجم خیلی کم (فشرده شده) از amirkhan6 دریافت کنید.

 

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

مسنجر سریع و امن

 

 

 

 

 پس از معرفی از مسنجرهای مختلف اندرویدی، امروز تیم اندروید سیتی قصد معرفی یک مسنجر امن به نام TextSecure Private Messenger را دارد. این برنامه یک برنامه بسیار امن برای گفتگو در فضای مجازی بوده است. این برنامه به شما اجازه می دهد به طور رایگان به هر کس که این برنامه را دارد و در لیست تلفن گوشیتان هست پیام های رمز نگاری شده بفرستید. نکته بسیار عالی در مورد این برنامه این است که شما می توانید برای کسانی که این برنامه را ندارند ولی در لیست دفترچه تلفن گوشیتان هستند هم پیام بفرستید با این تفاوت که دیگر پیامتان رمز گذاری نمی شود.این نرم افزار محبوب را در amirkhan6 برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

ویژگی های مهم برنامه TextSecure Private Messenger :

– برخلاف برنامه های مشابه ، برنامه TextSecure Private Messenger به راحتی با شماره تلفن راه اندازی می شود . این برنامه به نرمی اجرا می شود و با اینکه از گرافیک خوبی برخوردار است ، بسیار سریع بوده و از منابع سیستمی استفاده کمی می کند.

– جدا از به اشتراک گذاری پیام در گروه های چت ، این برنامه به شما اجازه به اشتراک گذاری عکس و فیلم را هم می دهد.

– تمام پیام ها به صورت رمز گذاری شده فرستاده می شود به طوری که نه پیام نه متا دیتای گروه ، هیچ کدام در سرور ذخیره نمی شود.که این ویژگی باعث خاص شدن این برنامه نسبت به برنامه مشابه می شود.

– و یک ویژگی بسیار جالب در مورد این برنامه متن باز (open source)  بودن این برنامه است . و این باعث می شود دیگر برنامه نویسان از تمام دنیا بتوانند چیز های جدید و متود های جدید امنیتی را روی این برنامه به کار ببرند و باعث بالا رفتن امنیت این برنامه می شود .

– همچنین شما با این برنامه می توانید گروه هایی بسازید که امن شده اند و با دوستانتان به طور امن به گفتگو بپردازید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

مسنجر فیسبوک

 

 

 برنامه مسنجر فیسبوک Facebook Messenger امکان چت کردن با دوستان فیسبوکی و غیر فیسبوکی را به شما می دهد، تا با گوشی اندرویدی در فیسبوک یا غیر از آن به راحتی با مخاطبان خود چت کنید. نسخه نهایی برنامه مسنجر فیسبوک که نسخه جدید آن به تازگی ارائه شده است تمامی مشکلات شما از قبیل مشکلات اتصال به فیسبوک را برطرف کرده است. همچنین این برنامه تمامی امکانات دیگر فیسبوک مانند چت صوتی یا تصویری را نیز دارا می باشد. با استفاده از برنامه مسنجر فیسبوک Facebook Messenger حتی می توانید چت ها و پیام هایی که با کامپیوتر انجام ارسال و دریافت کردید را به راحتی باز کنید و آنها را مرور کنید. برای این کار باید با انگشت خود صفحه چت را به سمت چپ بکشید.
از ویژگی های این برنامه می توان به آپلود عکس از روی حافظه گوشی و گذاشتن شکلک های متنوع، عدم نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه، دریافت پیام های فیسبوک در برنامه، دریافت اطلاعیه ها، مشاهده دوستان آنلاین، امکان ایجاد مکالمه گروهی و… اشاره کرد.این نرم افزار محبوب را در amirkhan6 برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم.

برخی دیگر از ویژگی های برنامه مسنجر فیسبوک Facebook Messenger :   

امکان ایجاد گروه و چت گروهی با دوستان (ارسال و دریافت پیامهایمتنی، صورتی و تصویری)
    امکان به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی
    مشاهده افراد آنلاین و افراد فعال در فیسبوک
    امکان ایجاد میانبر از هر چت در هوم اسکرین، برای دسترسی سریع تر
    امکان خاموش کردن ناتیفیکیشن ها برای مواقع استراحت
    استیکر های بی شمار و متنوع و…



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود تلگرام برای جاوا

 

 

 

 نرم افزار telegram از نظر کارایی شباهت زیادی به مسنجر واتس آپ دارد ولی دارای ویژگی های بسیار بیشتری است. شما به کمک این مسنجر می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان متن و تصاویر دلخواه خود را برای دیگر دوستانتان از هرکجای دنیا که هستید بفرستید. نکته جالب توجهی که این مسنجر را با دیگر مسنجر های عرضه شده کاملا متفاوت کرده، ارسال فایل های ویدیویی و تصویری تا سقف ۱ گیگابایت برای دوستانتان است! شما تنها با چند کلیک می توانید ویدیوهای خود را بدون هیچگونه نگرانی نسبت به ارسال نشدن و یا قطعی به علت حجم بالای ویدیو، به سادگی برای دوستان خود بفرستید. از ویژگی های این مسنجر جاوا سیمبین بادا نوکیا میباشد می توان به امکان ساخت گروه و دعوت از دوستان خود تا ۲۰۰ نفر، ارسال ساده و سریع فایل ها تا سقف ۱ گیگابایت، ذخیره فایل های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستانتان و یا گروه ها برروی گوشی و محیطی زیبا و کاربرپسند اشاره کرد.

 

ویژگی های نرم افزار Telegram :

    امنیت بیش از حد ! به طوری که خیالتان راحت باشد ….
    امکان ارسال ویدیوها در هنگام دریافت آن ها
    Secret Chats برای حفاظت بیش تر از حریم شخصی
    امکان چت به صورت گروهی و به صورت هم زمان تا ۲۰۰ نفر
    ذخیره سازی تمامی پیام ها در cloud
    رابط کاربری آسان و شیک
    ارسال و دریافت پیام های متنی ، صوتی و تصویری رایگان
    امکان ارسال ویدیوها در هنگام دریافت آن ها
    ارسال استیکر و شکلک های متنوع
    بلاک کردن شماره مزاحمان
    و …



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

 

 

همانطور که میدانید Telegram plus یکی از نرم افزار های غیررسمی تلگرام میباشد که دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه اصلی میباشد. در پست های قبلی نسخه اندروید این نرم افزار را منتشر کردیم. هم اکنون و در این پست از وبسایت موب فور یو برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی و خارجی نسخه کامپیوتر و ویندوز تلگرام پلاس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما با استفاده از آموزش زیر میتوانید براحتی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ خود به اشتراک گذاری فایل ها و تصاویر خود بپردازید.


 ویژگی های نرم افزار Telegram plus کامپیوتر :   

امکان تغییر طرح برنامه رنگ ها اندازه ها و …
    امکان اشتراک گذاری موسیقی فیلم ها با سرعت بسیار بالا
    امکان مخفی کردن شماره تلفن همراه
    امکان مخفی کردن اسکرین شات در گفتگوی مخفی
    وجود یک انجمن برای گزارش اشکالات به اشتارک گذاری ایده ها و ارتباط با دیگر کاربران
    و …



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.