دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود مسنجر لاین برای کامپیوتر line for pc

دانلود Line برای کامپیوتر Line for Pc

نسخه جدید نرم افزار لاین جایگزین نسخه قدیمی شد

http://img.sepehrdownload.com/img1/LineForPc-cover.jpg

LINE یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در ۲۴ ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! مسنجر لاین مسنجری برای تمام پلتفرم های کامپیوتر، تبلت و تلفن های هوشمند است که نسخه کامپیوتری آن برای دانلود قرار داده شده است.

 



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود اینستاگرام برای ویندوزInstagram for Winws

Instagrille دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر   Instagram for Windows

همان طور که می دانید، برنامه Instagram محبوب ترین برنامه اشتراک گذاری عکس ها و افکت گذاری بر روی آن ها می باشد ، اما این برنامه ساخته شده برای اندروید و آیفون می باشد ولی امروز نرم افزار تحت ویندوز برای طرف داران اینستاگرام به نام Instagrille اماده کرده ایم ، این برنامه به کاربران ویندوزی این امکان را می دهد تا اکثر کارهای قابل انجام در محیط اصلی اینستاگرام نظیر لایک، کامنت و دنبال کردن افراد را روی دسکتاپ خود انجام دهند به جز امکان آپلود عکس ، هم اکنون می توانید نرم افزار اینستاگریل را از سایت ناز دانلود دریافت کنید و به اشتراک گذاری عکس های خود بپردازید.



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود وی چت برای کامپیوتر

 

امروزه نرم افزار وی چت در نسخه های متععدی برای سیستم عامل های مختلف ساخته شده است ولی یکی از مشکلات مورد توجه این نرم افزار این است که نسخه ای برای سیستم های خانگی  ولپ تاپ ارائه نشده است به همین دلیل آموزشی در این باره برای شما ارائه خواهیم داد:

آموزش نصب نرم افزار وی چت بر روی PC

 

 

دانلود در ادامه ...



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

 

راه حل ساده است

ابتدا فقط کافیست این برنامه رو دانلود کنید و نصب کنید

.png

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh
<p>دانلود مسنجر nimbuzz برای کامپیوتر</p> <p>&nbsp;</p> <p>بسیاری دیگر دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد. کافی است از طریق این نرم افزار حساب های کاربری خود را باز کنید تا لیست همه دوستان خود را در شبکه های مختلف به صورت یکجا داشته باشید. همچنین می توانید نام دوستان و شماره تماس های مهم خود را در دفترچه تلفن های نیمباز ذخیره کنید.</p> <p>دانلود نسخه نهایی مسنجر نیمباز برای کامپیوتر Nimbuzz 2.8.0 Final</p> <p>&nbsp;</p> <p>قابلیت های کلیدی نرم افزار Nimbuzz: - امکان استفاده همزمان از مسنجرها و شبکه های اجتماعی Nimbuzz، Facebook، Windows Live Messenger (MSN)، Yahoo، ICQ، AIM، Google Talk، MySpace و Hyves - امکان مکالمه صوتی رایگان - امکان به اشتراک گذاری فایل - امکان اضافه کردن شکلک ها - دسترسی رایگان به بوت ها - پشتیبانی از زبان فارسی - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز - و17.73M</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>برای دانلود به ادامه مطلب بروید</p>

ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

واتس اپ برای ویندوز

WhatsApp Messenger یکی از پیام‌رسان‌های معروف اندروید می‌باشد که در این مطلب به معرفی آن برای سیستم عامل اندروید پرداختیم.

برخی کاربران تمایل دارند تا منسجر واتس‌اپ را برروی ویندوز و کامپیوتر نصب نمایند.

 

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر واتس اپ یکی از معروف ترین مسنجر ها میباشد که امروز قصد دارم نسخه سازگار با تمامی ویندوز ها را معرفی کنم(از xpبه بالا)



ادامه مطلب...

ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.