دانلود نسخه جدید وایبر کامپیوتر
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود نسخه جدید وایبر کامپیوتر


دانلود وایبر برای لب تاب ,دانلد وایبر مخصوص لب تاب ,دانلود وایبر برای کامپیوتر,دانلود برنامه چت ویبر برای کامپیوتر,دانلود وایبر برای ویندوز,دانلود وایبر برای یندوز سون,دانلود وایبر برای ویندوز ایکس پی,دانلود وایبر برای ویندوزxp,دانلود وایبر برای ویندوز ویستا,دانلود وایبر برای ویندوز فون,دانلود ویبر برای لب تاب ,دانلود نرم افزار وایبر,وایبر,دانلود وایبر,دانلود وایبر برای ویندوز,دانلود وایبر برای مک,دانلود وایبر برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار برقراری تماس رایگان,دانلود نرم افزار ارسال پیامک رایگان,دانلود نرم افزار چت,Chat,Instant Messaging,send free messages,free cal,

 


دانلود نرم افزار viber برای کامپیوتر

نرم افزار وایبر برنامه تماس رایگان و چت با دوستان یا به قولی ارسال اس ام اس رایگان است که در این مقاله دانلود برنامه وایبر برای کامپیوتر viber for computer را قرار دادیم. در مطالب قبلی سایت نسخه های وایبر سیمبین، وایبر اندروید، وایبر ویندوزفون و وایبر آیفون را برای دانلود قرار دادیم و بنا به درخواست شما این بار دانلود وایبر کامپیوتر را برای ویندوز قرار دادیم.

وایبر کامپیوتر قابلیت تماس رایگان صوتی و تصویری با دوستان لیست گوشی موبایلتان را فراهم می کند، هم چنین می توانید به کمک وایبر Viber با دوستان خود چت کنید و به قولی sms بفرستید. مزیت وایبر کامیپوتر نسبت به وایبر موبایل عدم استفاده از گوشی و دور بودن از امواج موبایل است.
نحوه نصب وایبر:

برای نصب وایبر کامپیوتر پس از دانلود وایبر روی کامپیوتر و باز کردن برنامه شماره موبایل خود و کشور خود را وارد نمایید بعد از چند ثانیه کدی برای شما sms خواهد شد که با وارد کردن آن در مرحله بعد نرم افزار وایبر روی کامپیوترتان فعال می شود.

لینک دانلود : دانلود

منبع : www.amirkhan6.ir

راهنمای دانلود از لینک غیرمستقیم : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدید بر روی گزینه دانلود کم سرعت کلیک کرده در صفحه جدید 40 ثانیه منتظر مانده سپس فایل را دانلود کنید.

 


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

جلیل
ساعت13:53---13 دی 1393
salam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب: دانلود وایبر برای لب تاب ,دانلد وایبر مخصوص لب تاب ,دانلود وایبر برای کامپیوتر,دانلود برنامه چت ویبر برای کامپیوتر,دانلود وایبر برای ویندوز,دانلود وایبر برای یندوز سون,دانلود وایبر برای ویندوز ایکس پی,دانلود وایبر برای ویندوزxp,دانلود وایبر برای ویندوز ویستا,دانلود وایبر برای ویندوز فون,دانلود ویبر برای لب تاب ,دانلود نرم افزار وایبر,وایبر,دانلود وایبر,دانلود وایبر برای ویندوز,دانلود وایبر برای مک,دانلود وایبر برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار برقراری تماس رایگان,دانلود نرم افزار ارسال پیامک رایگان,دانلود نرم افزار چت,Chat,Instant Messaging,send free messages,free cal,,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.