دانلود رایگان برنامه اشتراک گذاری اینترنت اندروید
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود رایگان برنامه اشتراک گذاری اینترنت اندروید

 

 

اشتراک اینترنت ارزان و سریع رو دوست دارید؟ اینترنتتون سرعتش کمه و ناراضی هستید؟ عکسها و ویدئو ها تو وایبر و واتساپ و لاین و سایر برنامه ها دیر منتقل میشن؟ دنبال راه چاره میگردید؟ با این نرم افزار علاوه بر افزایش بینظیر سرعت اینترنت، به صورت رایگان به دوستانتون که اینترنت ندارن اینترنت پرسرعت بدید و به صورت زنده ببینید که چقدر دارن دانلود میکنن، اگر زیاد دانلود کردن میتونید ارتباطش رو قطع کنید! اینترنتتون کند شده؟ بخاطر مصرف زیاد اینترنت گوشیتون زیاد داغ میکنه؟ پس با زدن یک دکمه هم باعث افزایش سرعت بشید هم میزان مصرف اینترنت رو کاهش بدید! اگه یه بسته ۲۰۰ مگابایتی بخرید برای یک ماهتون کافی خواهد بود…

به وسیله این نرم افزار میتونید علاوه بر اینکه به دوستان و اعضای خانواده به صورت رایگان اینترنت بدید، سرعت اینترنت خودتون رو به صورت شگفت انگیزی افزایش بدید. همچنین اینکار باعث میشه مصرف باتری گوشیتون به شدت افت کنه و کمتر داغ کنه.

با این نرم افزار اینترنت روی سیمکارت گوشی خودتون رو رو به صورت رایگان به گوشی دیگران انتقال بدید و به صورت زنده میزان مصرف اینترنت رو مشاهده کنید. میتونید به دانلود ها نظارت داشته باشید و هر زمان دلتون خواست ارتباط رو قطع کنید!

همچنین با این نرم افزار میتونید اقدام به فعال سازی اینترنت ۳جی و ۴جی اپراتور های مختلف کنید. این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله این کار رو انجام خواهد داد! ترفندهای مختلف رو یاد بگیرید و لذت ببرید!

میتونید به وسیله این نرم افزار مصرف اینترنتتون رو به شدت پایین بیارید به طوری که اگه یه بسته ۲۰۰ مگابایتی بخرید میتونید یک ماه ازش استفاده کنید!

سایر امکانات نرم افزار رو بد از دانلود تست کنید و نتیجه رو به ما اطلاع بدید…..

 

لینک دانلود : دانلود

منبع : www.amirkhan6.ir

راهنمای دانلود از لینک غیرمستقیم : بعد از کلیک بر روی لینک دانلود در صفحه جدید بر روی گزینه دانلود کم سرعت کلیک کرده در صفحه جدید 40 ثانیه منتظر مانده سپس فایل را دانلود کنید.


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.