دانلود Tongbu ، نرم افزار دانلود رایگان نرم افزارهای آیفون بدون جیلبرک
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود Tongbu ، نرم افزار دانلود رایگان نرم افزارهای آیفون بدون جیلبرک

 

 

نرم افزار Tongbu همان چیزی است که خیلی از آیفون بازها به دنبال آن هستند؛ دانلود و نصب نرم افزارهای اپ استور بدون نیاز به جیلبرک! جیلبرک کردن علی رغم مزایایی نظیر استفاده از تمامی نرم افزارهای اپ استور، معایبی هم به همراه دارد. با جیلبرک کردن، گوشی شما ماهیت اصلی خود را از دست داده و امکان استفاده از سرویس هایی نظیر سرویس های امنیتی و پشتیبانی اپل را از شما سلب می کند. نرم افزار Tongbu، به شما کمک می کند در کنار دانلود نرم افزارهای مورد نیاز خود اعم از نرم افزارهای رایگان و یا پولی، بتوانید از تمامی امکانات و سرویس های اپل نیز بهره مند شوید.

 


راهنمای نصب


 ابتدا باید نرم‌افزار i-Funbox را روی رایانه ویندوزی خود نصب کنید. پس از نصب i-Funbox گجت خود را از طریق کابل به رایانه متصل کنید. حالا فایل اپلیکیشن Tongbu با پسوند ipa را ذخیره و به کمک i-Funbox روی گجت‌تان نصب کنید. در مرحله آخر باید به کمک نسخه رایانه نرم‌افزار Tongbu برای اولین بار دستگاه خود را با رایانه هماهنگ کنید.


Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1
دانلود نسخه ویندوز iFunBox با حجم 16 مگابایت

نسخه ۲٫۸


iOS Version

دانلود Tongbu با حجم 6 مگابایت

نسخه ۳٫۰٫۰


فارسی ساز نرم افزار Tongbu

دانلود فارسی ساز نرم افزار Tongbu با حجم 25 کیلوبایت


بعد از خارج‌کردن فایل فارسی ساز از حالت فشرده، به نشانی نصب نرم‌افزار روی رایانه رفته و فایل زبان فارسی را در پوشه Lang موجود در پوشه اصلی نرم‌افزار Tongbu کپی کنید. سپس نرم‌افزار را باز و از نوار بالای آن، زبان دلخواه را که فارسی هم به آن اضافه شده، انتخاب نماپید.

 


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

....
ساعت19:18---23 فروردين 1394
سلام من نمی خواهم بی احترامی کنم اما شما اگر نرم افزاری را از سایتی رایگان دانلود میکنید وبر روی سایت خود می گذاری یا رایگان بگذارید یا اصلا نگذارید انگار شما . خیلی ببخشید اما فکر کنم که قصد دزدی از جیب مردم را دارید دارید آقای امیر خان.
پاسخ:باسلام خدمت شما و تشکر بابت نظری که دادین اما دوست باید عرض کنیم خیر ما این نرم افزار رو خریدیم و اون چیزی که شما میگین رایگانه برنامه ایکس مود گیم هست اما این نسخه که پولیه کلس کلی آموزش و هک صددرصد واقعیه چرا که ۲۰۰مگ فقط فایلی هست که بعد از خرید دانلود میکنید! خاطرجمع باشید شما پولیو که میدید خیلی کمتر از ارزشیه که اون برنامه داره اگه قرار بود ما از جیب مردم پول بدزدیم نه پشتیبانی ۲۴ساعته میدادیم و ن نظر جنابعالی رو تایید و‌پاسخ میدادیم! موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.