دانلود بازی تفنگی ای جی ای برای اندروید GAME IGI
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود بازی تفنگی ای جی ای برای اندروید GAME IGI

دانلود بازی ای جی ای IGI برای اندروید.دانلود بازی ای جی ای IGI برای اندروید apk.دانلود بازی ای جی ای IGI 2 برای اندروید.دانلود بازی ای جی ای IGI 1 برای اندروید.دانلود بازی ای جی ای IGI برای جاوا.دانلود بازی ای جی ای IGI برای جاوا s40.دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین s60.دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین سری 60.دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین s60v3 s60v5.دانلود بازی ای جی ای IGI برای ویندوزفون.دانلود بازی ای جی ای IGI برای نوکیا.دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین انا بلله.دانلود بازی ای جی ای IGI برای بادا bada.دانلود بازی ای جی ای IGI برای سامسونگ.دانلود بازی ای جی ای IGI برای موبایل.دانلود بازی ای جی ای IGI برای گوشی.دانلود بازی ای جی ای IGI با فرمت apk.دانلود بازی ای جی ای IGI برای ایفون اپل.دانلود بازی ای جی ای IGI برای ایپد ایپاد ایفون.دانلود بازی ای جی ای IGI برای ios,

 

 


igi از جمله بازی های کمپانی معروف Glu برای اسمارت فون و تبلت می باشد که در سال ۲۰۰۱ در سانفرانسیسکو بنا نهاده شد و تا به امروز در ۴ کشور مختلف دارای دفتر می باشد . این کمپانی بازی های بی نظیر خود برای انواع سیستم عامل از جمله آیفون ، آندروید ، آمازون ، ویندوز تلفن و گوگل کروم ارائه می دهد که تا کنون بازی های شگفت انگیزی را ارائه داده است.

این کمپانی بازی جدید خود را با نام FRONTLINE COMMANDO: D-DAY امروز در مارکت اندروید منشتر کرد که دارای سبک اکشن و تیراندازی می باشد . بازی فوق در جنگ جهانی دوم صورت می گیرد و تجربه ی بهترین بازی تفنگی سوم شخص را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد. کیفیت و گرافیک بازی قطعا شما را حیرت زده خواهد کرد و شما را غرق خود می سازد.

در این بازی نقش فرماندهی نیروهای حمله کننده علیه متفقین در جنگ جهانی دوم بر عهده ی شماست و ۱۴۵ ماموریت را باید با موفقیت پشت سر بگذارید و به دشمنان اجازه ی پیشروی در خاک خود را ندهید. گیم پلی بی نظیر این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود خواهد کرد.

 

لینک دانلود : دانلود

منبع : www.amirkhan6.ir


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

پوریا
ساعت10:21---13 تير 1394
واقعا ای جی ای یکی از بهترین بازی های دنیاست اما مردم نمی دونن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : دو شنبه 3 فروردين 1394برچسب:دانلود بازی ای جی ای IGI برای اندروید,دانلود بازی ای جی ای IGI برای اندروید apk,دانلود بازی ای جی ای IGI 2 برای اندروید,دانلود بازی ای جی ای IGI 1 برای اندروید,دانلود بازی ای جی ای IGI برای جاوا,دانلود بازی ای جی ای IGI برای جاوا s40,دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین s60,دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین سری 60,دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین s60v3 s60v5,دانلود بازی ای جی ای IGI برای ویندوزفون,دانلود بازی ای جی ای IGI برای نوکیا,دانلود بازی ای جی ای IGI برای سیمبین انا بلله,دانلود بازی ای جی ای IGI برای بادا bada,دانلود بازی ای جی ای IGI برای سامسونگ,دانلود بازی ای جی ای IGI برای موبایل,دانلود بازی ای جی ای IGI برای گوشی,دانلود بازی ای جی ای IGI با فرمت apk,دانلود بازی ای جی ای IGI برای ایفون اپل,دانلود بازی ای جی ای IGI برای ایپد ایپاد ایفون,دانلود بازی ای جی ای IGI برای ios,,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.