دانلود بازی کشتی کج wwe2015 برای کامپیوتر و اندروید
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود بازی کشتی کج wwe2015 برای کامپیوتر و اندروید


دانلود بازی کشتی کج 2015 برای کامپیوتر.دانلود بازی کشتی کج 2015.دانلود بازی کشتی کج,دانلود بازی کشتی کج جدید.دانلود بازی WWE 2K15 برای کامپیوتر.WWE 2K15 Download For Pc.WWE 2K15 Download Free For Pc.دانلود بازی WWE 2K15 برای PC.دانلود بازی کشتی کج 2015 برای اندروید.دانلود نسخه کم حجم WWE 2K15.بازی WWE 2K15.دانلود بازی فشرده شده ی کشتی کج 2015 برای کامپیوتر.دانلود بازی فشرده شده ی WWE 2K15,.دانلود بازی WWE 2K15 برای pc.دانلود بازي WWE 2K15.wwe 2k15 برای کامپیوتر.دانلود پکیج بازی های WWE.دانلود بازی کشتی کج فشرده WWE 2K15.دانلود بازی WWE 2K15 برای Pc نسخه بلک باکس.

 

 


در ویدئوهای منتشر شده میبینیم که از موشن کپچر استفاده ی ابزاری بهینه تری شده و سازندگان نوید حرکات انعطاف پذیر و زیباتری را داده اند. بافت های مو ها و بدن و سایراعضای بدن هم به روز شده است.البته شاید این تغییرات در نسخه های Xbox 360, PS3 زیاد محسوس نباشد ولی با سخت افزار جدید سازندگان قول بالاترین گرافیک را تاکنون در بین عناوین WWE درکنسول های نسل جدید داده اند.همچنین بخش داستانی جدیدی به نام 2k showcase به بازی اضافه شده که چیزی شبیه 30 Years of WrestleMania بازی قبلی است. این بخش داستانی روی مبارزات شخصی (feud) های جنجال برانگیز کمپانی تمرکز دارد مثل مبارزات John Cena , CM Punk در طی سال های 2011 تا 2013 و یا مبارزات بین Τriple H , Shawn Micheals که از جذاب ترین فیود های دوره ی Attitude Era هست. یکی از موارد دیگری که در این بازی گویا اصلاح شده در قسمت صداگذاری و گزارشگری مبارزات هست که در عناوین قبلی تعداد محدودی audioپشت سرهم تکرار میشد . این بار شخصا از Michael cole و jerry lawler دعوت شده تا در کنار یکدیگر در استودیو به گزارشگری برای بازی بپردازند. گفته میشود هرکدام 30ساعت بیشتر از نسخه ی قبلی گزارشگری کرده اند.از دیگر تغییرات گیم پلی بازی میتوان به mini-gameهایی اشاره کرد که در بازی 2-3 بار در بازی رخ میدهد که هر استاری که بتواند این mini-gameها را ببرد میتواند حریف را ضعیف کرده و او را در اختیار بگیرد. همچنین استار ها دیگر در بازی پس از هر زمین خوردن سریع از جای خود بلند نمیشوند و بازیکن باید با انالوگ انهارا بلند کند .از تغییرات دیگر سیستم بازی میتوان به افزوده شدن یک سیستم استقامت سنج (stamina meter) اشاره کرد . بدین صورت که با اجرای هر حرکت از توان بدنی بازیکن کم میشود و این کاهش استقامت تا جایی ممکن است پیش رود که دیگر بازیکن قادر به انجام مانور نهایی (finishing-move) خود نباشد. این سیستم خاموش شدنی از طریق تنظیمات نیست ولی بسته به درجه ی سختی میتواند سریع یا دیر تمام شود.سیستم submission نیز در بازی از نو طراحی شده است.در قسمت Breaking Point یا لحظه ای که بازیکن تسلیم میشود ، این بار مجبور نخواهید بود تمامی کلید هارا برای خلاص شدن از submission بزنید و زدن یک کلید کافیست.از موارد جدید جزئی گیم پلی میتوان به ادغام taunt و finisher در غالب حرکت جدیدی به نام Charged Finisher اشاره کرد. این حرکت یک انیمیشن هست که وقتی حریف زمین افتاده میتوان انرا اجرا کرد. همچنین فینیشرهای Catch and Catapult که با زدن یک دکمه ی خاص در زمان معین میتوان انرا اجرا کرد در این نسخه بدون تغییر مانده اند.به نظر بازی تغییرات جامعی داشته و قرار است این سری وارد عناوین نسل جدید شود و تحولی ایجاد کند. عناوینی که تقریبا تا 2سال پیش بدون هیچ خلاقیت و نواوری جدیدی عرضه میشدند حالا به گفته ی سازندگان قراراست واقعی ترین تجربه ی این صنعت را ایجاد کند. شما عزیزان می توانید نسخه XBOX 360 این بازی را بصورت رایگان و با سرعت بالا دریافت کنید .

 


لینک دانلود کامپیوتر : دانلود

لینک دانلود کامپیوتر : دانلود

منبع : www.amirkhan6.ir

بعد از عرضه بر روی سایت قرار خواهد گرفت

 


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت9:29---5 فروردين 1394
سلام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : سه شنبه 4 فروردين 1394برچسب:دانلود بازی کشتی کج 2015 برای کامپیوتر,دانلود بازی کشتی کج 2015,دانلود بازی کشتی کج,دانلود بازی کشتی کج جدید,دانلود بازی WWE 2K15 برای کامپیوتر,WWE 2K15 Download For Pc,WWE 2K15 Download Free For Pc,دانلود بازی WWE 2K15 برای PC,دانلود بازی کشتی کج 2015 برای اندروید,دانلود نسخه کم حجم WWE 2K15,بازی WWE 2K15,دانلود بازی فشرده شده ی کشتی کج 2015 برای کامپیوتر,دانلود بازی فشرده شده ی WWE 2K15,,دانلود بازی WWE 2K15 برای pc,دانلود بازي WWE 2K15,wwe 2k15 برای کامپیوتر,دانلود پکیج بازی های WWE,دانلود بازی کشتی کج فشرده WWE 2K15,دانلود بازی WWE 2K15 برای Pc نسخه بلک باکس,,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.