دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید GAME APK
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید GAME APK

دانلود بازی همسایه جهنمی با لینک مستقیم.دانلود بازی همسایه جهنمی با حجم کم.دانلود بازی همسایه جهنمی برای سیمبین.دانلود بازی همسایه جهنمی برای جاوا.دانلود بازی همسایه جهنمی برای نوکیا.دانلود بازی همسایه جهنمی برای بلک بری.دانلود بازی همسایه جهنمی برای بادا.دانلود بازی همسایه جهنمی برای سامسونگ گلکسی.دانلود بازی همسایه جهنمی برای هواوی.دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید ۲٫۳٫۶.دانلود بازی همسایه جهنمی برای ایفون اپل ios.دانلود بازی همسایه جهنمی برای تبلت.دانلود بازی همسایه جهنمی برای موبایل.دانلود بازی همسایه جهنمی ۲۰۱۵ android.دانلود بازی همسایه جهنمی دو برای اندروید.دانلود بازی همسایه جهنمی برای سونی.دانلود بازی همسایه جهنمی سیستم عامل اندروید.

 

 

 

Hellish Neighbours : New Year نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبا و خاطره انگیز همسایه جهنمی می باشد که ابتدا در سال ۲۰۰۷ برای کامپیوتر عرضه شده بود و بدون شک اگر تجربه بازی کردن همسایه جهنمی را نداشته باشید برای یکبار هم که شده نام آن را شنیده اید! داستان بازی هماسیه جهنمی از این قرار است که همسایه ی شما عاشق گوش دادن به موسیقی با صدای بلند است و اجازه نمی دهد که شب ها بخوابید! آخر هفته ها صبح زود از خواب بیدار می شود و تعمیرات خانه او بی پایان هستند و مانع از خوابیدن شما می شود! هم اکنون وقت آن رسیده تا با ساخت تله های مبتکرانه از او انتقام بگیرید و از این کار لذت ببرید!! بله شما می توانید ساعت ها او را سر کار بگذارید و لذت ببرید اما … مواظب باشید که گرفتار او نشوید! اگر به بازی های خاص اندرویدی علاقه مندید و دوست دارید که یکی از بهترین های این سبک را تجربه کنید ما به شما بازی فوق العاده زیبای همسایه جهنمی را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی پازل Hellish Neighbours : New Year اندروید :

* انواع تله های مختلف برای قرار دادن در مکان های متعدد

* شامل تعداد زیادی از مرحله های بسیار چالش برانگیز

* بازی در انواع مکان ها و محیط های مختلف و متنوع

* طراحی شده همانند نسخه ی PC با گرافیک عالی

* دارا بودن ساعت ها گیم پلی هیجان انگیز با صداگذاری عالی




لینک دانلود: دانلود

منبع : www.amirkhan6.ir

 


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394برچسب:دانلود بازی همسایه جهنمی با لینک مستقیم,دانلود بازی همسایه جهنمی با حجم کم,دانلود بازی همسایه جهنمی برای سیمبین,دانلود بازی همسایه جهنمی برای جاوا,دانلود بازی همسایه جهنمی برای نوکیا,دانلود بازی همسایه جهنمی برای بلک بری,دانلود بازی همسایه جهنمی برای بادا,دانلود بازی همسایه جهنمی برای سامسونگ گلکسی,دانلود بازی همسایه جهنمی برای هواوی,دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید ۲٫۳٫۶,دانلود بازی همسایه جهنمی برای ایفون اپل ios,دانلود بازی همسایه جهنمی برای تبلت,دانلود بازی همسایه جهنمی برای موبایل,دانلود بازی همسایه جهنمی ۲۰۱۵ android,دانلود بازی همسایه جهنمی دو برای اندروید,دانلود بازی همسایه جهنمی برای سونی,دانلود بازی همسایه جهنمی سیستم عامل اندروید,,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.