دانلود بازی لیمبو برای اندروید LIMBO APK
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود بازی لیمبو برای اندروید LIMBO APK

 

دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۲٫۲.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۲٫۳٫۶.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۲٫۱.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۳٫۲ ۴٫۲.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای سیمبین.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای جاوا.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای بلک بری.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای بادا.,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای سامسونگ گلکسی.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای هواوی.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای java.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای سونی.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اچ تی سی.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای ویندوزفون.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای s2 s3 s4 s5.دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اس تری.دانلود بازی لیمبو LIMBO با لینک مستقیم.دانلود بازی لیمبو LIMBO با حجم کم.

 

 

 

بله… بالاخره پس از مدت ها انتظار بازی فوق العاده زیبا و واقعا خارق العاده ی LIMBO توسط استودیوی بازیسازی Playdead به صورت رایگان در گوگل پلی برای اندروید عرضه گردید تا موج عظیمی از کاربران دوستدار بازی های آرکید را مجذوب خودش گرداند و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و کاملا تست شده در اختیار شما قرار دهیم! داستان بازی لیمبو در رابطه با پسریست که به دنبال خواهر گم شده‌ ی ‌خود می باشد که شما در نقش این پسره بچه باید در برزخ (لیمبو) ماجراجویی هایی واقعا مهیج را پشت سر بگذارید! موسیقی و صداگذاری در این بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند، در واقع تمامی فضای بازی که یک فضای دلهره‌آور و مرموز است از این طریق به شما منتقل می‌شود! گرافیک هم که در نوع خود یک شاهکار است! در واقع Limbo به همه نشان داد که تنها بازی هایی با حجم سرسام آور از گرافیک خوبی بهره نمی برند، بلکه چنین بازی های خلاقانه‌‌‌ای هم می‌توانند با ابتکاری به ظاهر ساده، رقبای بسیاری را به مبارزه دعوت کنند! توضیح بیشتر در رابطه با زیبایی و لذت بخش بودن این بازی کار بیهوده ای به نظر می‌رسد، چرا که اکثر به قریب اتفاق کاربران به این موضوع آگاه‌اند؛پس در آخر به شما توصیه می‌کنم حتی لحظه‌ای برای دانلود این شاهکار پرطرفدار درنگ نکنید!

برخی از ویزگی های بازی آرکید LIMBO اندروید :

* ماجراجویی و پیش بردن بازی در مکان های متعدد

* پیش بردن بازی با انواع چالش های واقعا زیبا و مهیج

* دارا بودن موسیقی واقعا زیبا و دلنیشین

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی منحصر به فرد


دانلود با لینک مستقیم

رمز فایل: www.farsroid.com

 


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۲٫۲,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۲٫۳٫۶,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۲٫۱,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اندروید ۳٫۲ ۴٫۲,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای سیمبین,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای جاوا,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای بلک بری,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای بادا,,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای سامسونگ گلکسی,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای هواوی,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای java,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای سونی,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اچ تی سی,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای ویندوزفون,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای s2 s3 s4 s5,دانلود بازی لیمبو LIMBO برای اس تری,دانلود بازی لیمبو LIMBO با لینک مستقیم,دانلود بازی لیمبو LIMBO با حجم کم,,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.