عمو حاجی شیرازی ۱۰۰ سال است حمام نرفته و گوشت مردار می خورد(۴۰۰۵۸)
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

عمو حاجی شیرازی ۱۰۰ سال است حمام نرفته و گوشت مردار می خورد(۴۰۰۵۸)views

azadnegar_news_26421_1344229939_542228_In

مردی که در دهستان دژگاه در بخش دهرم شهرستان فراشبند در جنوب غربی شیراز روزگار می‌گذراند و به حاج‌عمو معروف است، از حمام گریزان است و می‌گوید که اگر تمیز شود، مریض می‌شود. عمو حاجی که چهره‌ای همانند انسان‌های غارنشین دارد و کهنسال به نظر می‌رسد مردم عادی سن او را نزدیک به یک قرن می‌دانند، رنگ خاکستر گرفته و قشری ضخیم از چرک بر اندام او سنگینی می‌کند.

چند سال پیش جوانان محل تصمیم گرفتند عموحاجی را به رودخانه ببرند تا آبی به بدن این مرد برسد، به همین منظور هنگامی که عموحاجی در خواب بود او را در عقب یک وانت گذاشتند تا او را در رودخانه حمام کنند اما وقتی به رودخانه رسیدند، دیدند عموحاجی در عقب وانت نیست زیرا او پیش از رسیدن، خود را به بیرون از وانت انداخته بود تا مبادا بدنش با آب آشتی کند و عموحاجی همان جا گفته بود اگر تمیز شوم، مریض می‌شوم. عموحاجی از خوردن هر نوع خوراکی تازه و نوشیدن آب بهداشتی پرهیز می‌کند به گونه‌ای که اگر به زور هم به او آب گوارا بنوشانند، عکس‌العمل منفی نشان می‌دهد و بشدت ابراز ناراحتی می‌کند.

187179_396

لذیذترین غذاها به قول خودش، حیوانات مرده و گندیده است و فرقی ندارد که این حیوان حلال و یا حرام‌گوشت باشد. این سالخورده که گفته می‌شود به دلیل مشکل عاطفی که در ایام جوانی برای او رخ داده از مردم و اجتماع گریزان و گوشه عزلت و انزوا برگزیده سالیان سال است که در زیر مکانی مسقف ماوا ندارد و در گرما و سرما در هوای آزاد به سر می‌برد.

برخی از جوانان و نوجوانان دژگاه برای عموحاجی مرغ، گربه، روباه، خارپشت و حتی مار مرده می‌برند او این حیوانات را در گودالی در اطراف خود دفن می‌کند و پس از چند روز با آتشی که در این گودال می‌افروزد، آن را نیم‌پز می‌کند و با ولع خاصی می‌خورد. عموحاجی پس از آن با خوردن آب گندیده که در یک حلب زنگ‌زده و حشرات مختلف در داخل آن شناور هستند، وعده غذایی را به پایان می‌برد. لیوان او یک حلب ۵‌/۴ کیلویی روغن است و او با استفاده از این حلب روزانه نزدیک به ۵ لیتر آب می‌نوشد.

amu-hajiعمو حاجی یک پیپ استثنایی هم دارد که از یک زانوی سه اینچی آب تشکیل شده که او سرگین ( فضولات)حیوانات را در آن می‌ریزد و آتش می‌زن و به آن پک می‌زند و با هر مرتبه پک، دود پر حجمی از دهانش خارج می‌شود. ضمنا عمو حاجی با سوزاندن موهای بدنش آنها را اصلاح می کند !

image010

لوازم زندگی او شامل یک چماق است که پیشتر پلوس وانت بوده است و وزن آن ۱۷ کیلوگرم است، استکان چای‌خوری این مرد عجیب یک کلاه ایمنی اسقاطی است و چند حلب کهنه روغن نباتی که بچه‌های این دهستان با آفتابه در این حلب‌ها برای او آب می‌ریزند. شهرستان فراشبند در فاصله ۱۶۴ کیلومتری جنوب غربی شیراز، واقع شده است.

image008

منبع:همه چیز های جالب

 

دانلود با لینک مستقیم

کلمه عبور :

منبع :amirkhan6


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.