دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای آندروید
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود دیکشنری فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی برای آندروید

 

 

این نرم افزار دیکشنری برای گوشی های دارای سیستم عامل آندروید میباشد ،که از امکانات زیادی برخوردار است که از جمله آنها می توان به تلفظ کلمات ،ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی،قابلیت OCR برای تبدیل عکس به متن و … اشاره کرد،

که در ادامه مطلب می توانید این دیکشنری بسیار قوی و کامل را از لینک مستقیم دانلود نمایید.

 

روش نصب:

ایتدا فایل فشرده را که در ادامه قرار دارد، دانلود نموده و سپس آن را از حالت فشرده خارج نمائید(اکسترکت کنید). و سپس از میان فایل های اکسترکت شده،فایل  PLUGIN_LEXITRON را بدون هیچ گونه پسوند و پیشوندی و بدون هیچ گونه تغییری وبدون هیچ فولدری مستقیما روی مموری کارت خود کپی کنید.

سپس فایل PLUGIN_OCR را نیز مانند فایل قبلی ،از میان فایلهای اکسترکت شده را بدون هیچ گونه پسوند و پیشوندی و بدون هیچ گونه تغییری وبدون هیچ فولدری مستقیما روی مموری کارت خود کپی کنید.
سپس پوشه persiandicfonts را بدون تغییر نام بصورت مستقیم و بدون هیچ گونه پسوند و پیشوندی و بدون هیچ گونه تغییری روی مموری کارت خود کپی کنید.دقت کنید که فوتها باید فقط در یک پوشه بنام persiandicfonts باشند و پوشه در پوشه نشود، که کار نمیکند.
بعد از این مرحله ،فایل apk دیکشنری (persiandictionary2.1[www.SadafDownload.com].apk)را نیز روی مموری کارت خود کپی و سپس نصب کنید.

در اولین باری که برنامه را باز میکنید یک پیغام برای شما نمایش داده می شود که مفهومش این است که باید دیتابیس را نصب کنید.yes یا ok را بزنید و برنامه شروع به نصب و پیاده سازی دیتابیس میکند.فایل PLUGIN_LEXITRON و PLUGIN_OCR_EN را همیشه داشته باشید تا اگر برنامه شما دچار مشکل شد و یا دوباره برنامه را نصب کردید بتوانید براحتی بوسیله برنامه ،دیتابیس را از روی آن پیاده سازی کنید.
دیتابیس انگلیسی به فارسی حدود ۱۴۶۰۰۰ لغت دارد و دیتابیس فارسی به انگلیسی نیزحدود ۸۴۰۰۰ لغت دارد.
برای تغییر دیکشنری از فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با نوک انگشت خود جای دو پرچم را عوض کنید و کیبرد را بصورت دستی از طریق input method تغییر بدهید.

یکی از راه حلهای موجود برای کسانی که مشکل فونت فارسی دارند و یا میخواهند از فونت دلخواه خودشان استفاده کنند این است که از منوی فونت ، فونت دلخواه خودشان را که برنامه برای آنها لیست میکند، انتخاب کنند.
این فونتها همان فونت هایی است که در پوشه persiandicfonts می باشد،ضمنا در منوی فونت یک دکمه نتظیم هم برای نحوه نمایش فارسی گذاشته شده است.

این ورزن از برنامه قابلیت ocr کلمات انگلیسی را نیز دارا میباشد.البته نه با دقت خیلی زیاد.

حجم : ۱۸٫۴ مگابایت

برنامه نصب لایبراری های تلفظ زبان، برای گوشیهایی که امکان تلفظ ندارند!

حجم : ۴٫۲ مگابایت

مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : پنج شنبه 2 مهر 1392برچسب:دانلود با لینک مستقیم, دانلود برنامه آندروید, دانلود برنامه آندروید با لینک مستقیم, دانلود بهترین نرم افزار فارسی, دانلود جدید, دانلود فست دیکشنری با لینک مستقیم, دانلود نر افزار فارسی آندروید,, دانلود نرم افزار رایگان فست دیکشنری برای آندروید, دانلود نرم افزار فارسی, دانلود نرم افزار فست دیکشنری با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار های اندروید, فست دیکشنری, فست دیکشنری آندروید, فست دیکشنری برای آندروید, فست دیکشنری مخصوص گوشی های آندروید, نرم افزار اندروید, نرم افزار جدید آندروید, نرم افزار رایگان فست دیکشنری, نرم افزار رایگان فست دیکشنری آندروید,نرم افزار فست دیکشنری, نرم افزار فست دیکشنری آندروید,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.