دانلود برنامه چت ویبر برای آندروید download viber android
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب
 

Viber : Free Calls & Messages یا وایبر از پرطرفدارترین و بهترین نرم افزارهای آندروید برای برقراری تماس رایگان می باشد که توسط آن می توانید به گفتگوی صوتی و چت کردن با دوستان خود در هر جای دنیا که باشند به صورت رایگان بپردازید. Viber از محبوب ترین و بهترین برنامه های برقراری تماس های صوتی و ارسال پیامک به صورت نامحدود و رایگان در اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد در هر نقطه ای از جهان که باشید برای دوستانتان به صورت رایگان متن بفرستید و یا با او تماس تلفنی مجانی داشته باشید ! ۹۰ میلیون کاربر این برنامه نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران می باشد و نسخه های مختلف آن برای انواع سیستم عامل نظیر آیفون ، ویندوز و … منتشر شده است.

این مسنجر برای سیستم عامل های اندروید، آیفون، بلک بری، ویندوز فون و دیگر سیستم عامل ها موجود می باشد. به همین دلیل می باشد که این مسنجر جزء محبوب ترین مسنجر برای اندروید می باشد. در مسنجر فوق شماره تلفن شما، شماره آیدی شما است. برنامه فوق به صورت خودکار لیست تماس های شما را چک و بررسی می کند و در صورتی که از بین مخاطبان شما کسی در Viber عضو باشد، آن را به شما معرفی می کند. اضافه شدن شکلک های جدید، اضافه شدن زبان های جدید، رفع اشکال نسخه های قبل، پشتیبانی از دسکتاپ و برخی دیگر از ویژگی های این نسخه می باشد. این نرم افزار را برروی اسمارت فون خود نصب کرده و با ساخت و فعال سازی اکانت به برقراری تماس بدون هیچ گونه هزینه ای از طریق اینترنت بپردازید. برای دانلود جدیدترین ورژن نرم افزار viber از وب سایت امیرخان6 به ادامه ی مطلب مراجعه کیند.

 

Viber : Free Calls & Messages Android

 

 

تغییرات نسخه ی v3.1.0.1103 :

- افزوده شدن قابلیت فهمیدن زمانی که دوستانتان پیام های شما را می خوانند

- افزوده شدن شکلک های خنده دار جدید

- رفع باگ ها

 

 

download دانلود

size حجم فایل : ۹ مگابایت

 


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 2 آبان 1392برچسب:download Viber : Free Calls & Messages android, , دانلود دنرم افزار viber برای آندروید, انلود دنرم افزار اندروید viber ، اپلیکیشن تماس رایگان, دانلود Viber : Free Calls & Messages اندروید ، دانلود viber برای آندروید, دانلود برنامه viber ، دانلود برنامه Viber اندروید - ورژن جدید, دانلود برنامه viber برای اندروید ، دانلود برنامه چت رایگان اندروید ,دانلود مسنجر viber آندروید ، دانلود مسنجر وایبر, دانلود مسنجر وایبر برای اندروید, دانلود نرم افزار تماس رایگان برای اندروید ، دانلود نسخه جدید viber ، دانلود وایبر برای اندروید , نرم افزار Viber برای تماس رایگان اندروید ، نرم افزار ارسال رایگان پیامک برای اندروید, نرم افزار تماس صوتی مجانی اندروید,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.