دانلود بادو جاوا dwonload badoo
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود بادو جاوا dwonload badoo

 

Badoo

 

Badoo یک چت روم قدرتمند با ویژگیهای خاص و امکانات جدید می باشد که قادر است بر اساس شهر محل زندگی کاربران را به شما معرفی نماید. قابلیت چت، نمایش تصاویر ، اعمال محدودیت و پرداخت هزینه برای چت، از ویژگیهای این برنامه می باشد.

 

Badoo یکی از قدرتمندترین نرم افزاری چت آندروید با انبوهی از کاربران ایرانی و غیر ایرانی می باشد. بعد از نصب نرم افزار و ثبت نام در برنامه و البته انتخاب عکس پروفایل خود ، تنها با وارد کردن محل زندگی خود انبوهی از کاربران که در نزدیکی شما یا در کشور شما زندگی می کنند به شما نشان داده می شود و شما امکان چت با انها را پیدا خواهید کرد. این نرم افزار از 182 کشور با 20 زبان مختلف پشتیبانی میکند و قابلیت نصب روی اندروید 2.1 و بالاتر را داراست.

 

لینک دانلود

Free Download Safe download


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 26 مرداد 1392برچسب:دانلود جدیدترین نسخه بادو جاوا,دانلود ورژن جدید بادو جاوا,دانلود بادو مخصوص جاوا,دانلود بادو جاوا بالینک مستقیم,دانلود بادو,دانلود برنامه بادو برای بادا,دانلود بادو برای بادا,دانلود ورژن جدید بادو بادا ,دانلود بادو برای بلک بری,دانلود برنامه بادو برای بلک بری,دانلود برنامه بادو برای ویندوزفون,دانلود بادو ویندوزفون,دانلود بادو برای ایفون,دانلود ورژن جدید بادو برای ایپد,دانلود Badoo جاوا, دانلود نسخه جدید چت روم Badoo, دانلود چت بادو برای جاوا,دانلود نرم افزار بادو برای جاوا, دانلود نسخه نهایی نرم افزار Badoo موبایل, نرم افزار چت سیمبین,دانلود Badoo جاوا,دانلود نرم افزار Badoo ,دانلود دانلود نرم افزار Badoo,دانلود Badoo ,
ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.