دانلود ۱Mobile Market 3.3 – نرم افزار ۱ موبایل مارکت برای آندروید
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود ۱Mobile Market 3.3 – نرم افزار ۱ موبایل مارکت برای آندروید

اگر از کاربران روزمره ی سیستم عامل های آندروید هستید، به احتمال زیاد متوجه شده اید که شما حق استفاده از Google Play جهت دانلود نرم افزار، بازی یا هر چیز دیگری را ندارید. گوگل ایرانی ها را در لیست تحریم قرار داده است و این امر مانع استفاده ی شما از امکانات گوگل می شود. از طرفی هم سیستم عامل اندروید بدون نرم افزارها و بازی های جدید چندان معنای خاصی ندارد. در نتیجه پیدا کردن راهی برای حل این مشکل اجتناب ناپذیر است.

فروشگاه نرم افزار و بازی تمام عیار آندروید ۱ موبایل مارکت

با وجود این مشکل چه راه حلی پیش روست؟ گشت و گذار در اینترنت و جستجوی اختصاصی؟

به نظر دست و پنجه نرم کردن با این مشکل راه حل های کمی دارد. اما ما برای شما راه حلی شگفت انگیز داریم. نرم افزار ۱ موبایل مارکت راه حل شماست. ۱ موبایل مارکت نرم افزاریست بی نظیر و بسیار به روز که در صورت باز بودن گوگل پلی باز هم شما را مجاب به استفاده از خود خواهد کرد. این نرم افزار که به تازگی جان گرفته است روزانه بیش از ده ها بار آپدیت شده و هر نیازی که شما فکرش را بکنید در خود جای داده است.

محتویات  ۱ موبایل مارکت توسط چندین نویسنده و گروه تخصصی به روز می شوند و شامل بازی، نرم افزار، آهنگ، عکس، لایو والپیپر، لانچر و بسیاری دیگر می شود. ۱ موبایل مارکت بسیار منظم می باشد. نرم افزارها در دسته هایی با ترتیب خاصی دسته بندی شده اند. ژانرهای بازی ها نیز در دسته هایی جداگانه تعبیه شده اند. این امر باعث می شود تا شما در زمانی چند برابر سریع تر به نرم افزار یا بازی خود دسترسی پیدا کنید.

۱ موبایل مارکت راه حلی بی نظیر برای به روز بودن است. کافیست با کمک این نرم افزار دقیقا مثل یک فروشگاه بزرگ، به گشت و گذار در فضای داخلی و جذاب آن بپردازید و هر آنچه که نیاز دارید را دانلود نمائید. همچنین قادر هستید تا چند عکس و توضیحات کاملی از فایل مورد نظر خود را در این نرم افزار مشاهده کنید تا با آن فایل آشنا تر شوید.

نظرات و امتیازات کاربران هم در زیر هر مطلب نمایش داده می شود تا از اطلاعاتی که کاربران می دهند نیز استفاده کنید. این نرم افزار قابل اجرا بر روی تمامی سیستم عامل های آندروید (نسخه های ۲ به بالا) می باشد

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1.45MB
دانلود فایل در یک بخش
لینک های کمکی دانلود

لینک کمکی دانلود


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.