دانلود Age of Empires III – بازی عصر فرمانروایان ۳ با دوبله فارسی
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود Age of Empires III – بازی عصر فرمانروایان ۳ با دوبله فارسی

وقتی اسم از بازی های سبک استراتژیک در میان باشد، نام چند بازی مثل World of Warcrafts , Command & Conquer Generals , Stronghold Crusader و … به چشم می خورد. اما نقطه ی مشترک اغلب بیشتر این بازی ها تخیلی بودنشان است. بازی هایی مثل وارکرفت یا ژنرالز از قوه ی تخیل زیادی استفاده کرده اند و این به مذاق هر کسی خوش نمی آید. در واقع صنف خاصی از بازیکن ها که بیشتر غریب به اتفاق آن ها کودک و کم سن و سال هستند از این دسته بازی ها لذت می برند. اما خیلی های دیگر بازی های استراتژیک حرفه ای تر و امروزی تری را بر می گزینند. یک بازی که شامل یک داستان واقع گرایانه و گیم پلی طبیعی و عاری از عناصر فرا طبیعی باشد.

برای اولین بار در میان تمام وب سایت ها

پخش اختصاصی نسخه ی نهایی و کامل به همراه دوبله فارسی

نصب و فعالسازی آسان با کد سریال و بدون نیاز به کرک

دانلود از ۸ سرور پر سرعت (۳ سرور لینک مستقیم) + دانلود با کمک فایل تورنت از سرور اختصاصی

به همراه امکان خرید پستی و تحویل محصول درب منزل

بازی عصر فرمانروایان 3 دوبله فارسی

سری بازی های Age of Empires (عصر فرمانروایان)

سری بازی های Age of Empires برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ عرضه شدند. نسخه ی اول بازی به محض ورود با عکس العمل بازیکنان سر تا سر دنیا رو به رو شد. در سال ۱۹۹۷ بازی های رایانه ای هنوز قدرت زیادی نداشتند و از این رو هر بازی که در آن سال ها عرضه میشد به شدت مورد بررسی قرار میگرفت. بازی سه بعدی نسخه ی اول توانست جایگاه درخور و مناسب خود را پیدا کند. سری بازی های عصر فرمانروایان توسط استودیوی بازی سازی Ensemble Studios ساخته شده اند و توسط Microsoft Game Studios نیز منتشر و پشتیبانی شده اند. البته خود مایکروسافت به طور مستقیم نیز در تولید بازی ها دخالت داشته است.

در سال ۱۹۹۹ نسخه ی دوم از سری بازی های عصر فرمانروایان با عنوان Age of Empires II: The Age of Kings عرضه شد. این بار المان های جدیدتری به بازی افزوده شد و بخش گرافیک بازی تغییراتی پیدا کرد. اما نقطه ی قوت AOE 2 بخش داستان و کشورهای زیاد بود. داستان اصلی به جنگ های صلیبی قرن ۱۰ و ۱۱ میلادی مربوط می شود. در نسخه ی دوم شاهد امپراطوری عظیم سرزمین پارسیان با عنوان Persian Land بودیم.

اما کلید نسخه ی سوم بازی با تأخیر بیشتری خورد. این تأخیر با کار بیشتر و استفاده از ویژگی های جدیدتر دو چندان شد. مراحل ساخت بازی از سال ۲۰۰۴ شروع شد و سرانجام در اواخر سال ۲۰۰۵ عرضه شد. این بار شاهد تغییرات بسیار بسیار بیشتری نسبت به دو نسخه ی قبل بودیم. Age of Empires III نسبت به دو نسخه ی قبلی فوق العاده پیشرفته تر و حرفه ای تر شده بود. گرافیک بازی، بخش های بازی، بخش چند نفره و تمام عناصر سازنده به بهترین شکل ممکن ویرایش شده و دنیای جدیدی از بازی های استراتژیکی در نسخه ی سوم گنجانده شد. در ادامه به بررسی این نسخه می پردازیم.

بازی Age of Empires III

بازی Age of Empires III یا عصر فرمانروایان ۳ در ۱۸ اکتبر سال ۲۰۰۵ عرضه شد. عنوان این نسخه Blood , Ice & Steel می باشد. این بار کمپانی های موفق Microsoft Game Studios و Ensemble Studios از چند شرکت دیگر در بخش های مختلف کمک گرفتند. تغییر اصلی در روند ساخت بازی ، استفاده از موتور قدرتمند بازی سازی Modified BANG Engine به جای موتور بازی سازی Genie بود. این موتور با پردازشگرهای قدرتمند خود که جزو نسل جدید موتورهای بازی سازی محسوب می شود، سبک ظاهری و قابلیت های داخلی بازی را به کل تغییر داد.

تغییرات مثبت این نسخه نسبت به نسخه های پیشین به قدری زیاد است که شاید در نگاه اول نتوان تشخیص داد که Age of Empires 3 نسخه ی جدیدی از سری بازی های Age of Empires است. گرافیک بازی در AOE 3 به مراتب حرفه ای تر شده است. Ensemble Studio در گزارشات خود می گوید: سعی کردیم در نسخه ی سوم از عناصر طبیعی بیشتر استفاده کنیم و جزئیات بازی را به بهترین شکل ممکن به نمایش در بیاوریم. و این حرف واقعاً اثبات شد. برای مثال انفجارها و خورد شدن خانه های تخریب شده فوق العاده طبیعی و زیبا نمایان می شود.

بخش های مدیریتی بازی نیز چندین برابر حرفه ای تر شده است. همین ویژگی ها باعث شد تا Age of Empires III برای ۳ سال متوالی عنوان بهترین بازی سبک استراتژیک را به نام خود کند. AOE 3 انقدر موفقیت آمیز بود که سازندگان این بازی ۲ دی ال سی یا دو بخش مجزا نیز برای این بازی عرضه کردند. در این سری بازی ها خبری از نیروهای ماورای طبیعی نیست. داستان ها و گیم پلی طبیعی بوده و هیچ گونه اغراق آمیزی در آن ها صورت نگرفته است. این موضوع، علاقه ی کاربران حرفه ای تر را به دنبال داشته است.

داستان بازی Age of Empires III

داستان بازی عصر فرمانروایان ۳ در رابطه با انقلاب آمریکا می باشد. در طی بازی شما در نقش شخصی به نام Morgan Black و گروهان خود نقش خواهید داشت. بازی در سه بخش اصلی انجام می پذیرد. در بخش اول شخصیت اصلی Morgan Black می باشد. در بخش دوم داستان در رابطه با پسر او و در بخش آخر داستان در مورد نوه ی او می باشد. این ۳ بخش در طول مدت انقلاب آمریکا از شروع تا انتها ادامه دارد. Morgan Black یکی از افراد بومی آمریکاست که با هم پیمانانش متحد شده اند تا از خاک کشور خود دفاع کنند.

همانطور که در تاریخ دیده ایم، در قرن ۱۷ و ۱۸ پس از کشف آمریکا ، کشورهای قدرتمند به ویژه کشورهای بزرگ اروپایی همچون پادشاهی بریتانیا ، امپراطوری عثمانی ، امپراطوری اسپانیا و دیگر کشورها برای تصاحب خاک آمریکا وارد این سرزمین شدند. مردم بومی آمریکا قربانیان اصلی این تجاوز بوده اند. قبل تر از این، سفید پوستان انگلستانی که در دهه های اخیر در این کشور حکمرانی می کردند، هم اکنون خود را آمریکایی می دانند. شما که در نقش خانواده ی مورگان بلک ظاهر می شوید نیز از افراد بومی آمریکا می باشید. باید همواره در حال مقاومت باشید. در مراحل مختلف می بایست از قلعه و منطقه ی تحت حفاظت خود در برابر دشمنان و شورشیان مراقبت کنید.

در ابتدا، لشکر عظیم مکزیکی ها به شما حمله ور می شوند و بعد از آن جنگ بزرگی با عثمانی ها خواهید داشت. در نهایت می بایست در انقلاب آمریکا با دشمن اصلی یعنی بریتانیا مبارزه کنید. انگلیسی ها مجهز و قدرتمند هستند پس شما نمی توانید به تنهایی در مقابل آنها زورآزمایی نمایید. در طول بازی، گروه های مختلفی به شما کمک می کنند. مهمترین آن ها افراد قبیله های بومی و سرخ پوست های آمریکا هستند که صاحبان اصلی این سرزمین به شمار می روند.

طبیعت وحشی و در عین حال زیبای آمریکای شمالی نیز از موانع عبور شما خواهد بود. حیواناتی مثل گرگ ، پلنگ و خرس های بزرگ نیز در این بازی ممکن است به شما حمله ور شوند. البته تا وقتی به آن ها آزار نرسانید آن ها هم به شما کاری ندارند. اما نکته ای که شما را به آزار رساندن ترقیب می کند این است که جواهرات و گنج هایی در مکان های مختلف بازی وجود دارد که توسط این حیوانات و در بعضی موارد دیگر توسط انسان های بومی یا راهزنان مورد مراقبت قرار دارند. برای دستیابی به این گنج ها تنها راه شما نابود کردن محافظان است.

در نهایت شما باید داستان خانواده ی Black را دنبال کرده و به حقایق اصلی ماجرا پی ببرید.

ویژگی ها و نکات بازی Age of Empires III

بازی در زمان اوج پیشرفت سلاح های گرم رخ می دهد. برای اینکه از دشمنان عقب نمانید شما هم باید مدرن شوید. برای مثال توپخانه های خود را بنا کنید و یا کشتی های ساده ی خود را به کشتی های جنگی تبدیل کنید. همانطور که از نام بازی پیداست، شما می بایست نسل منطقه ی خود را ارتقاء دهید. برای این کار نیاز به یک سناتور و رهبر دارید که برای استخدام آن ها می بایست پول بدهید. در هر مرحله از بازی ، می بایست منابع مورد نیازتان را تأمین کنید.

در AOE شما به ۳ منبع تأمین کننده اصلی نیاز دارید. این منابع شامل پول (طلا) ، گوشت (غذا) و چوب می باشند. برای تأمین هر کدام راه های مختلفی وجود دارد. برای طلا می توانید از منابع طبیعی موجود در دور و اطراف استفاده کنید. این منابع سنگ های طلا هستند که باید با کارگرها آن ها را استخراج کنید. گوشت و غذا هم همیشه در محیط اطراف شما وجود دارد. پرندگان، گوزن ها و آهوها و گاومیش ها و ماهی ها برای گوشت و میوه ها برای مواد غذایی منابع مناسبی هستند.

درختان نیز منبع اصلی چوب می باشند. جدا از این منابع اصلی، می توانید در دهکده ی خودتان دست به تجارت و اقتصاد خودساز بزنید. برای مثال می توانید با ساخت یک مزرعه ی کشت کاری به طلا دست پیدا کنید. یا با پرورش گوسفند و مزرعه ها یا ساخت اسکله های آبی و قایق های ماهی گیری به منابع غذایی زیاد دست پیدا کنید. همچنین با ارتقاء نسل خود می توانید به امکانات جدیدتر دست پیدا کنید. کارخانه های مفید و مورد نیازی همچون توپخانه های کوچک و عظیم ، کارخانه های تولیدی و … فقط در نسل های بالا قابل ساخت هستند. در کارخانه با توجه به نیاز خود می توانید تولید هر کدام از منابع اصلی را شروع کنید و بخش عظیمی از نیاز خود را از این طریق برطرف کنید.

این بازی به قوه ی استراتژی ظریفی نیازمند است. اگر شما محو کار بر روی منابع خود باشید مسلماً در اولین حمله ی دشمنان شکست می خورید. باید هم منابع و هم قدرت نظامی خود را افزایش دهید. برای این کار می توانید با ساخت سربازخانه ها و تجهیز کردن آن ها سربازان مختلفی را ترتیب کنید. هر سرباز به طور میانگین به مقداری گوشت، چوب و یا طلا نیازمند است. سربازهای پیاده نظام با تفنگ یا تیر و کمان و نیزه و یا سربازهای سواره نظام از جمله سربازان قابل استفاده هستند.

می توانید با کسب پول و منابع بیشتر، هر کدام از بخش های مختلف را ارتقاء دهید. مثلاً سربازها را ارتقاء دهید تا آن ها حرفه ای تر و سریع تر باشند. در کل همه ی خانه های اصلی و سربازها قابل ارتقاء هستند. باید ساختمان های اصلی خود را بهینه کنید و از برج های دیدبانی استفاده کنید. می توانید با ساخت حصار و کشیدن دیوارهای چوبی و سنگی (در نسل های ارتقا یافته) از حمله ی سریع دشمنان جلوگیری کنید. این دیوارها چند دقیقه ای از رسیدن دشمنان به دهکده ی شما جلوگیری می کنند.

می توانید از توپ های قابل حرکت استفاده کنید. هر شلیک از این توپ ها می تواند چند سرباز دشمن را از بین ببرد. البته مدل های این توپ ها نیز متفاوت است اما مجهز بودن به آنها بسیار به شما کمک می کند. با نابود کردن دشمنان می توانید امتیاز کسب کنید. این امتیازها در صورت رسیدن به مقدار مورد نظر یک سفارش برای شما به ارمغان می آورند. می توانید سفارشات خود را قبل از شروع هر مرحله ویرایش کنید. بعد از کسب هر سفارش می توانید از شهر آن سفارش را به صورت سریع برای دهکده ی خود بفرستید. با این کار منابع شما سریع تر تأمین می شوند. این سفارشات می توانند هر چیزی باشند. مثلاً غذا، چوب، طلا، سرباز، توپ و یا حتی ارتقاء یک بخش خاص!

بخش کشتیرانی این نسخه نیز از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. شما در برخی مراحل مجبور می شوید که کشتی بسازید. کشتی های حرفه ای تر هم قابلیت ماهی گیری دارند و هم به توپ های جنگی تجهیز شده اند. دشمنان با کشتی های بزرگ به شما حمله می کنند و همیشه باید مراقب آن ها باشید. همچنین می توانید با قبایل سرخ پوست ها همکاری کنید. برای این کار می بایست یک خانه ی مخصوص در دهکده ی آن ها بسازید تا بتوانید در این خانه از قابلیت های آن ها استفاده کنید. می توانید از سربازان بومی بهره مند شوید.

همچنین بخش فوق العاده کاربردی دیگر در این بازی بخش انتقال منابع از طریق خطوط پستی می باشد. در طول بازی از یک سوی نقشه تا سوی دیگر خطوطی با عنوان خطوط پستی وجود دارند که هر ۵ دقیقه از آن خطوط یک مأمور انتقال رد می شود. می توانید این خطوط را از درشکه ی ساده به ریل راه آهن ارتقاء دهید که باز هم نیاز به ارتقاء نسل می باشد. بدیهی است که با ارتقای این خطوط مدت زمان عبور و مرور کمتر شده و در نتیجه دریافت منابع با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. البته برای استفاده از این خطوط حتماً می بایست ایستگاه های شخصی خود را در مکان های مشخص بسازید. پس از آن می توانید نوع منبع درخواستی (طلا ، امتیاز ، چوب ، غذا) را مشخص کنید سپس بعد از زمان معین، مقدار مشخصی از منابع درخواستی را در هر یک از پایگاه ها دریافت کنید.

این بازی سعی دارد شما را با مفهوم ارتقاء و پیشرفت اقتصادی و نظامی آشنا کند. در هر بخشی می توانید دست به ارتقای آن بزنید. برای ارتقاء کلی نسل خود می بایست ساختمان اصلی خود را ارتقاء دهید که معمولاً هر ارتقاء حدودا ۵ دقیقه به طول می انجامد. این ساختمان اصلی قلب تپنده ی دهکده ی شما می باشد. سعی کنید دور و اطراف آن را با خانه های جنگی و سربازان محافظ مراقبت کنید چرا که فقط در صورت نابودی این ساختمان شما بازنده خواهید بود.

بهتر است نکته ی مهمی که شاید تا فهمیدن آن چند وقتی زمان نیاز داشته باشید را همین حالا بدانید. شما برای هر شخص (سرباز یا کارگر) نیاز به یک جایگاه دارید. می توانید با ساخت خانه های کوچک مقدار این جایگاه ها را افزایش دهید. در صورت کافی نبودن تعداد این جایگاه ها نمی توانید کارگر یا سرباز جدید اضافه کنید.

بازی عصر فرمانروایان ۳ با دوبله فارسی

این بازی خارق العاده بسیار شیرین تر و جذاب تر هم می شود وقتی بدانید می توانید آن را با دوبله ی فارسی تجربه کنید! شرکت دارینوس ایران در سال ۲۰۰۸ این بازی را به صورت دوبله منتشر کرد. البته مقدار انتشار نا امید کننده بود چرا که بخش اعظم این انتشار از طریق سفارشات غیر مستقیم اتفاق افتاد. این یعنی این بازی در فروشگاه های معتبر و فضای مجازی در دسترس نبود و برای خرید آن شما می بایست آن را از طریق تلفن یا اینترنت سفارش می دادید. بعد از گذشت یک سال ، تولید و تکثیر این بازی توسط شرکت دوبله کننده متوقف شد و به عبارتی می توان گفت که این بازی در زمان کوتاهی از میادین بازی ها محو شد. اطلاع رسانی خاصی هم صورت نگرفت تا کاربران متوجه آن شوند و از طرف دیگر هیچ شرکت دیگری نیز اقدام به دوبله و تکثیر این بازی نکرد.

حالا ما این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را با دوبله ی فارسی بسیار حرفه ای آماده ی دانلود یا سفارش پستی برای شما عزیزان کرده ایم. می توانیم با جرأت بگوئیم که این مطلب، یک مطلب کاملاً انحصاری و اختصاصی از آرمان دانلود می باشد. چرا که هیچ وب سایت دیگری این بازی را با دوبله ی فارسی برای دانلود قرار نداده است. ما هم با سفارش بازی آن را تهیه کرده ایم.

بازی عصر فرمانروایان ۳ با دوبله فارسی جذابیت های دوست داشتنی بازی را کامل می کند. این دوبله هم حرفه ای و هم کامل می باشد. تمام بخش ها، مثل صدای هر سرباز یا صدای شخصیت های اصلی به خوبی دوبله شده است. نقطه ی مثبت این است که این بازی توسط گروه تخصصی و با تجربه ای دوبله شده است که نمی توان در کارشان اشکال و ایرادی پیدا کرد. متأسفانه شرکت های زیادی هستند که بازی ها و انیمیشن های مختلف را در سطح بسیار رقت انگیزی دوبله می کنند.

مهمترین چیز ترجمه ی صحیح و صداگذاری های مناسب است که گروه دارینوس برای این بازی از آن ها به خوبی استفاده کرده است. بازی دارای زیرنویس انگلیسی می باشد و دوبله ی فارسی دقیقاً مطابق با نوشته های Subtitle هماهنگی دارد. همچین چیزی برای تقویت زبان انگلیسی نیز بسیار کاربرد دارد. همچنین شایان ذکر است که این بازی نسخه ی کاملاً فارسی نمی باشد! در واقع تنها صداهای انگلیسی با دوبله ی فارسی جایگزین شده اند و منوی بازی و بخش های دیگر به زبان انگلیسی می باشد. از نظر حرفه ای ها این مورد بسیار بهتر از این است که تمام بخش ها فارسی باشد.

نکته ی مثبت دیگر این است که این بازی به صورت اورجینال می باشد و خبری از کرک و رجیستری های Fake نیست. شما بعد از نصب، بازی را با کمک سریال نامبری که در پکیج موجود می باشد فعالسازی می کنید. در این نسخه فقط بخش مرحله ای یا داستانی بازی دوبله شده است و بخش Multiplayer یا بخش آموزشی بازی با دوبله ی اصلی می باشد.

مشخصات بازی:

نام بازی: Age of Empires III (عصر فرمانروایان ۳)

عنوان بازی: Blood , Ice & Steel (خون ، یخ و فولاد)

سبک: استراتژیک

ژانر: ماجراجویانه ، تاریخی ، جنگی

رده بندی سنی: نوجوانان بالای ۱۵ سال

سازنده: Ensemble Studios

منتشر کننده: Microsoft Game Studios

موتور سازنده: Modified BANG Engine

ورژن: ۱٫۰۴

زبان منوی بازی: انگلیسی

زبان گفتار بخش مرحله ای: فارسی

پلتفرم: PC

دوبله شده توسط: گروه Darinoos

تاریخ انتشار: ۱۸ اکتبر سال ۲۰۰۵

تاریخ انتشار نسخه ی دوبله شده: آوریل سال ۲۰۰۸

وب سایت سازنده: www.ageofempires3.com

آموزش نصب بازی: بازی عصر فرمانروایان ۳ با دوبله فارسی دارای اتوران فارسی برای نصب می باشد. همانطور که گفته شد این بازی نیازی به کرک کردن ندارد. بازی به صورت کامل و اورجینال می باشد. کافیست آن را نصب کرده و برای اجرا از کد سریال موجود برای فعالسازی استفاده کنید. ابتدا هر دو پارت را دانلود نمائید و آن ها را در یک فولدر اکسترکت کنید. سپس با یک فایل ISO رو به رو می شوید. این فایل را نیز با کمک نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید تا به فایل های نصب دسترسی پیدا کنید.

توجه: اگر در حین نصب یا اجرای بازی با ارور MSXML 4.0 is not installed correctly. It is required to run the game مواجه شدید، یعنی اینکه پلاگین MSXML بر روی سیستم شما نصب نیست و یا نسخه ی نصب شده ی آن قدیمی می باشد. برای برطرف کردن این مشکل از لینک زیر پلاگین MSXML 4.0 را دانلود کرده و نصب نمائید. سپس اقدام به نصب یا اجرای بازی نمایید.

Download now Download MSXML 4.0 Service Pack 3

Download now لینک دانلود MSXML 4.0 Service Pack 3 در سایت Microsoft

Winrar هر سه فایل فشرده (یعنی پارت ۱ و پارت ۲ و همچنین فایل ISO) دارای ۵ درصد قابلیت ریکاوری می باشند.

Minimum System Requirements
Operating System: Microsoft Windows XP
Processor: 1.4 gh (GHz) processor
RAM: 256 mb RAM
Hard Drive: 2 gb available space
(Video Card: 64 MB video card that supports Hardware Transform and Lighting (T&L
Sound Card: Audio card with speakers or headphones
Controller: Microsoft mouse or a compatible pointing device
DirectX: DirectX 9.0c or later

دانلود بازی عصر فرمانروایان ۳ با دوبله فارسی با حجم ۱٫۸۴ گیگابایت در ۲ بخش

 دانلود از سرور ArmanDownload:

Download Part 1   |   Download Part 2

 دانلود از سرور Archive:

Download Part 1   |   Download Part 2

 دانلود از سرور Google Drive:

Download Part 1   |   Download Part 2

 دانلود از سرور PutLocker:

Download Part 1   |   Download Part 2

 دانلود از سرور Uploaded:

Download Part 1   |   Download Part 2

 دانلود از سرور UploadStation:

Download Part 1   |   Download Part 2

 دانلود از سرور RapidGator:

Download Part 1   |   Download Part 2

 دانلود از سرور LumFile:

Download Part 1   |   Download Part 2

torrent1 دانلود بازی با کمک فایل Torrent از سرور اختصاصی و پر سرعت

Winrar درصد قابلیت Recovery Record فایل فشرده: ۵%

 






 

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1.84 GB
قسمت اول قسمت دوم
لینک های کمکی دانلود

قسمت اول قسمت دوم


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت10:59---2 ارديبهشت 1394
سلام
دوست عزیز برای ورود به بازی سریال نامبر 25 رقمی میخواد


مبین
ساعت16:45---4 بهمن 1393
داداش موقع اکسترکت با وینرار گیر میده
اکسترکت نمیشه چیکار کنم؟


کاوه
ساعت1:28---13 دی 1393
دایی هیچکدوم از سرور ها کار نمیکنن همشون مشکل دارن یه سرور دیگه بزار

amir
ساعت20:32---13 شهريور 1393
سرور های بازی مشکل داره دان نمیشه؟؟؟؟؟

Armin
ساعت17:20---9 مرداد 1393
رمز فایل چیه وقتی میخوام فایله دانلودو باز کنم پسورد میخواد
پاسخ:اگه یکم دقت کنید تو همون فایل زیپ نوشته پسورد اگه لازم داشته باشه اینه www.armandownload.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.