دانلود مستقیم از گوگل پلی بر روی کامپیوتر
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود مستقیم از گوگل پلی بر روی کامپیوتر

 

دانلود مستقیم از گوگل پلی بر روی کامپیوتر

افرادی که مقیم ایران می باشند و از دستگاه هایی با سیستم عامل اندرویید استفاده می کنند ، مدت زیادی است که با مشکل دانلود از اندرویید مارکت (که بعد ها به گوگل پلی تغییر نام داد) مواجه هستند که ناشی از تحریم های اعمال شده علیه ایران و سیاست عجیبی است که گوگل برای کاربران ایرانی استفاده می کند.

این مطلب اگرچه ارتباطی مستقیم با تجارت الکترونیک ندارد ، اما کاربران بسیاری با این مشکل مواجه هستند که می توانند از این طریق مشکل خود را برطرف کنند. (البته اگر جلو این راه نیز گرفته نشود)

پیش نیاز ها و مراحل

برای دانلود نرم افزار های اندروییدی به صورت مستقیم از گوگل پلی نیاز است تا پیش نیاز های زیر را فراهم کرده و مطابق مراحل ذکر شده عمل نمایید. در غیر این صورت امکان دانلود وجود نخواهد داشت.

  1. دانلود آخرین نسخه مرورگر وب گوگل کروم ( از اینجا ) اگر این مرورگر بر روی سیستم شما نصب می باشد ، به مرحله بعد بروید.
  2. دانلود افزونه دانلود مستقیم فایل های apk از گوگل پلی ( لطفا توضیحات را بخوانید )
  3. نصب این افزونه بر روی گوگل کروم
  4. وارد کردن مشخصات اکانتی که دستگاه شما در آن تعریف شده است.
  5. یافتن کد مخصوص دستگاه خود و وارد کردن در فرم مربوط.
  6. مراجعه به صفحه برنامه مورد نظر در گوگل پلی
  7. دانلود نرم افزار و نصب بر روی دستگاه

هشدار:

پیش از شروع مراحل ، لطفا به این نکات توجه داشته باشید.

  • این برنامه همانگونه که در وبسایت توسعه دهنده توضیح داده شده است ، در ابتدا صرفا برای استفاده شخصی نوشته شده است. اما به دلیل اینکه افراد زیادی به دلایل مختلف نیاز به دانلود نرم افزار های اندرویید بر روی سیستم خود داشتند ، برای استفاده عمومی قرار گرفته است. بنابراین لطفا از استفاده غیرمعمول (نظیر دانلود تعداد زیادی از برنامه ها و یا استفاده برای کلاهبرداری یا خرابکاری) خود داری کنید. چرا که با این کار دسترسی خود و دیگران را به این منبع مسدود خواهید کرد.
  • نه سازنده این برنامه ، نه الکتروبلاگ ، هیچ تضمینی برای استفاده از این نرم افزار نخواهند داد. هر گونه مشکل یا خسارتی که برای شما یا اکانت شما ، در پی استفاده از این نرم افزار پیش بیاید ، کاملا و تماما بر عهده شماست. این نرم افزار توسط من مورد استفاده قرار گرفته و بدون مشکل از گوگل پلی برنامه fring را دانلود کردم.

تبلیغات – یاری دهندگان الکتروبلاگ

پی برگ ، خدمات ارزی دانشجویی

۱- دانلود گوگل کروم

دانلود گوگل کروم

این مرحله نیاز به توضیح خاصی ندارد. تنها ذکر این نکته ضروری است که ، نرم افزاری که قصد معرفی آن را داریم ، تنها برای استفاده بر روی گوگل کروم طراحی شده است. به همین دلیل در صورت تمایل به استفاده می بایست این مرورگر را از اینجا دانلود کنید. سپس آن را بر روی سیستم خود نصب کنید.

۲- دانلود افزونه

برای استفاده از این برنامه ، باید فایل نصب آن را از وبسایت سازنده دانلود و به طور دستی بر روی گوگل کروم نصب کنید. دقت داشته باشید که نرم افزاری به همین نام در Chrome Web Store وجود دارد. اما به درستی عمل نمی کند. برای دانلود ، به صفحه مخصوص این افزونه وارد شوید و بر روی لینکی که در مقابل عبارت Download and install  آورده شده است کلیک راست کنید و گزینه Save link as را انتخاب کنید تا یک فایل با پسوند crx دانلود شود. حجم این فایل چیزی حدود ۵۰ کیلوبایت است. ( صفحه اختصاصی این افزونه در وبسایت سازنده )

۳- نصب افزونه

برای نصب افزونه ، مرورگر کروم را اجرا کنید ، در گوشه سمت راست و بالای صفحه ، وارد منوی کروم شوید (گزینه ای با سه خط افقی روی هم) و از زیر منوی Tools ، گزینه Extensions را اجرا کنید. یک تب جدید در گوگل کروم باز می شود. در این مرحله و برای نصب این افزونه ، فایل crx که پیش از این دانلود کردید را با Drag and Drop کشیده و داخل این صفحه بیاندازید. با این کار ، گوگل از شما برای نصب این افزونه سوال می پرسد. آن را نصب کنید.

افزونه  دانلود از گوگل پلی

۴- ورود اطلاعات اکانت

برای اینکه این افزونه به درستی کار کند ، باید اطلاعات ورود به اکانت جیمیل که پیش از این برای ورود به گوگل پلی از آن استفاده می کردید را وارد کنید. ( مسئولیت آن بر عهده خود شماست) اکانت هایی که هیچ دستگاهی در آنها تعریف نشده باشد ، به احتمال زیاد نمی توانند از این افزونه استفاده کنند.

برای ورود نام کاربری و پسورد اکانت جیمیل خود ، در صفحه Extensions که در مرحله قبل باز کردید ، در جلو آیکون مربوط به این افزونه ، بر روی لینک Options کلیک کنید تا صفحه فرم ورود اطلاعات باز شود.

تنظیمات افزونه

۵- به دست آوردن کد مخصوص دستگاه

پس از ورود اطلاعات اکانت ایمیل ، نیاز است تا کد مخصوص به دستگاه خود را وارد کنید تا اکانت فعال گردد. برای به دست آوردن این کد ، عبارت *#*#۸۲۵۵#*#* را در قسمت شماره گیری وارد کنید. به محض وارد کردن این کد ، صفحه ای با عنوان Gtalk Service Monitor ظاهر می گردد که اطلاعاتی درباره دستگاه شما در آن وجود دارد. (اگر ظاهر نشد ، پس از وارد کردن کد ، گزینه dial را بزنید)

در اطلاعات نمایان شده ، در جایی aid نوشته شده است و مقابل آن کدی ۱۶ رقمی وجود دارد. این کد ، کد مخصوص دستگاه شماست. ممکن است این کد را بعد از جایی که android- نوشته شده است بیابید. همچنین ، ایمیل ست شده بر روی دستگاه شما در مقابل عبارت JID قابل مشاهده است. کد به دست آمده را در فیلد مربوطه در صفحه Options مربوط به این افزونه وارد کرده و ذخیره کنید.

کد اختصاصی دستگاه اندروییدی

۶- مراجعه به صفحه برنامه

در گوگل ، نام برنامه مورد نظرتان را سرچ کنید و بر روی گزینه ای که مربوط به play.google.com می باشد کلیک کنید و منتظر بمانید تا صفحه کاملا لود شود.

۷- دانلود و نصب برنامه

بر روی گزینه ظاهر شده در گوشه سمت راست نوار آدرس کلیک کنید. در صورتی که اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید و دستگاه تان نیز در اکانت تان تعریف شده باشد ، نرم افزار با فرمت apk شروع به دانلود شدن می کند. پس از دانلود نرم افزار ، آن را از طریق بلوتوث یا کابل به گوشی خود منتقل کنید.

دانلود از گوگل پلی

برای نصب برنامه های خارج از گوگل پلی نیاز است تا اجازه نصب را در گوشی خود بدهید. برای این کار ، وارد منوی دستگاه خود شده و وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید. در این قسمت وارد بخش برنامه ها یا Applications شوید و گزینه Unknown sources را تیک بزنید. سپس به مسیری که فایل apk را قرار داده اید رفته و یک بار بر روی آن بزنید. برنامه شما نصب می گردد و قابل استفاده می باشد.

نصب بر روی دستگاه اندروییدی

سخن پایانی

لطفا از این برنامه تنها در زمان لزوم استفاده کنید. همچنین برای استفاده سایر کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.