دانلود دیکشنری نارسیس نسخه 5.202 - Narcis Dictionary 5.202
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود دیکشنری نارسیس نسخه 5.202 - Narcis Dictionary 5.202

 

ديکشنري نارسيس : اين دقيقا چيزيست که براي مطالعه زبان انگليسي احتياج داريد ، يک برنامه ديکشنري با امکان ترجمه لغات به سه صورت انگليسي به فارسي ، فارسي به انگليسي ، انگليسي به انگليسي ، با نوزده زمينه تخصصي ، شامل اطلاعات مختلفي مثل تلفظ واقعي با دو لهجه آمريکايي و انگليسي ، فونتيک ، مشتقات ،ريشه ها ، مثال در جمله ، جملات قصار ، شرح و کاربرد ، به همراه واژه نامه تصويري شامل بيش از 14000 تصوير و امکان دسترسي به لغات بدون دانستن املاي صحيح آن ها.

 


| آموزش تصویری نصب افزوده شد |

ابزار های همراه با دیکشنری :
1) نارسيس همه جا : مهم نيست که لغت مورد نظر شما در کجا قرار گرفته در ميان متني که مطالعه مي کنيد ، صفحات اينترنت ، کتاب الکترونيکي ، منو يا پيامهاي نرم افزار مورد استفاده شما و يا حتي داخل تصاوير ، در هر محيطي که باشيد با توقف ماوس روي لغت مورد نظر خود ، برنامه "نارسيس همه جا"درکسري از ثانيه فعال شده ومعني وتلفظ لغت مورد نظر را دراختيار شما قرار ميدهد.
اطلاعات بیشتر
2) آموزش لغات با تکنيک لايتنر : با اينکه زبان انگليسي داراي لغات زياديست ، تعداد کارآمدترين اين لغات از سه هزار واژه تجاوز نميکند. با اين حساب اگر هر روز با هفده لغت جديد آشنا شويد ، پس از شش ماه با مجموعه قابل قبولي از لغات کارآمد انگليسي آشنا هستيد. ولي چطور ؟ "آموزش لغات" با استفاده دقيق از تکنيک حافظه لايتنر شما را به اين منظور مي رساند.
اطلاعات بیشتر
3) جدول کلمات : حتما گاهي متون انگليسي را مطالعه ميکنيد و مفهوم فارسي بسياري از لغات انگليسي را ميدانيد.ولي آيا معادل انگليسي يک لغت فارسي مشخص را نيز به سرعت به ياد مي آوريد؟ براي بيان منظور خود به زبان انگليسي لازم است که بتوانيد به سرعت اين کار را انجام دهيد.با "جدول کلمات"ضمن سرگرمي ، ميتوانيد اين توانايي را درخود تقويت کنيد.
4) نکته روز : با اصطلاحات زبان انگليسي چه قدر آشنا هستيد؟ با استفاده به موقع از اصطلاحات علاوه بر شيرين کردن مکالمه خود ، درحين صحبت ، حرفه اي تر به نظر ميرسيد "نکته روز" هر روز شما را با يکي از اين اصطلاحات ومفهوم و کاربرد آن آشنا ميکند.
5) تبديل واحدها : آيا تاريخ تولد خود را به ميلادي ميدانيد؟ قد شما چند فوت است ؟ هر اونس چند گرم است ؟جواب تمام اين گونه سوالها را با برنامه "تبديل واحدها" خواهيد يافت. در اين برنامه ميتوانيد واحد هايي از يازده گروه مختلف را به هم تبديل کنيد.
6) استخراج لغات : اين برنامه با يک پردازش چند ثانيه اي روي متني که مطالعه ميکنيد ،ليستي از لغات موجود درمتن به همراه معني فارسي و انگليسي آنها را در يک فايل ايجاد ميکند.با مطالعه اين لغات ، متن را به مراتب راحت تر مطالعه خواهيد نمود.
7) اديتور : اديتور دو زبانه نارسيس علاوه بر نمايش ليست خروجي برنامه استخراج لغات ، در کليه نسخ ويندوز به شما امکان تايپ فارسي و لاتين و ارسال ايميل فارسي ميدهد.


قابلیت های جدید نسخه 5 نارسیس :
علاوه بر تغييرات ظاهری، در عملکرد و امکانات اين نسخه از نرم افزار تفييرات زيادي مشاهده خواهيد کرد. بعضي از اين تغييرات عبارتند از : يک ديکشنري کامل، افزايش حجم اطلاعات، تلفظهاي بيشتر با کيفيت بهتر، برنامه هاي جانبي، فشرده سازي اطلاعات، استفاده راحتتر.

 

دانلود دیکشنری در چهار بخش با حجم 334 مگابایت :

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم

 

لینک دانلود از Rapidshare (با تشکر از افشین)

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

دانلود بخش سوم

دانلود بخش چهارم

 

آموزش تصویری نصب برنامه : از آنجایی که سوال های زیادی در مورد نصب برنامه و همینطور ارور(Error) هایی که در هنگام اجرای برنامه از جمله Runtime Error پرسیده شد , یک آموزش تصویری قرار داده شد تا هم طریقه نصب برنامه آموزش داده بشه و همچنین طریقه برطرف کردن ارورهایی که کاربران باهاشون برخورد میکنن , امیدوارم که با قرار دادن این آموزش بسیاری از مشکلات شما عزیزان حل بشه. حجم آموزش هم 20 مگابایت و فرمت اون هم mp4 هست.

 

این برنامه بروی سیستم های 64 بیتی کار نمیکند

 

لینک دانلود آموزش تصویری - 20 مگابایت

لینک دانلود آموزش تصویری از رپیدشر(با تشکر از افشین) - 20 مگابایت

 

پسوورد فایل : www.wikidownload.tk


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

minoo
ساعت20:26---22 فروردين 1394
یک Cd Narcis نسخه 5 دارم و ویندوزم 7 است
و در راهنمای نصب ورژن ویندوز خیلی قدیمی است
آیا نصب این نرم افزار سیستم ویندوزم را به هم نمی ریزد ؟؟؟ و ایا دوباره برای نصب باید قفل آنرا باز بکنم ؟؟؟ و پسورد می خواهد ؟؟؟


farzin
ساعت11:19---19 آبان 1393
دمتون گرم عالی بود عالی

مهدی
ساعت10:39---16 آبان 1393
دمتون گرم
پاسخ:fadaaa


جواد
ساعت16:14---23 مهر 1393
روی ویندوز 64 بیتی چرا نصب نمیشه؟
لطفا برای ویندوز 64 بیتی هم بگذارید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.